SPR: Sesumpah Pilihan Raya
Oleh Cikgu Komando
 

Bagaimana nak nafikan lagi..bukti dah keluar dalam Harakah! Bukan cakap kosong. Siap dengan transkrip surat..kalau tak betul bawak ke mahkamah kita tengok siapa malu nanti..cakap dalam TV 3/4 konon SPR bebas, badan bebas, kepala hotak ngkolah Rashid..budak tak sekolah boley le engkau tipu..ni rakyat Malaysia satu negara dengar ucapan engko..bukan main lagi berat sebelah..kalau dah kepala UMNO tu mengaku ajelah..buat sakit ati aku aje tengok ngko dengan muka selamba masih membela diri dengan hujah benang basah.

Jangan treat orang yang melihat TV satu Malaysia ni macam orang bodoh yang boley engkau kelentong. Ikut sangatlah ajaran Mamak Kutty tu..

Hakikatnya segala perlakuan, ucapan dan kata-kata engko baik dalam tv ka, dalam media sentiasa diperhatikan..konsisten atau tidak, reliable dan bebas ke tidak...kalau ngko nak tahu..ngko tu dah tak relevan..diulang..sangat TIDAK RELEVAN untuk menjadi Election Commisioner lagi..pi balik kampung..baik jadi budak pejabat dengan pejabat SPR tu..sekurang-kurangnya ada juga maruah...

Fikirlah..selama mana engkau nak bernaung di bawah lindungan UMNO..kalu depa dah tak nak hang nanti tahulah nasib hang...!

Ginilah...berenti jadi EC..mari datang ke pejabat PAS..isi borang PAS nanti kita bincang dengan Tok Guru bagi hang jawatan opis boy kat pejabat MB..amacam??? MARUAH tu..mana hang nak letak muka...semua orang hari-hari dok bincang ketidakadilan SPR! Dah keluar bukti lagi..hang memang terlibat..dengan Puteri En. Azlina pula tuh...

Ceruk kampung mana..berita pasai hang ni tak sampai...semua orang dah tahu..ni lagi hang nak goreng kat dalam TV yang bukan-bukan..fasal PASlah, fatwalah, sikap orang PASlah...yang apa hang terang-terang buat tu apasal tak nak komen kat TV....??? Bagitaulah hang tersilap balas surat Puteri UMNO hari tu..hang termamai sebentar...dok ralit ralit ..tertulis setuju pulak dengan cadangan En. Azlina....

Ada Berani ka???...Ingatlah sebaik-baik mana perancangan kamu dan sekutu kamu hendak menjatuhkan Barisan Alternatif dengan cara paling kotor, paling jijik, paling tidak bermaruah, paling penakut, paling pondan haprak ni....lebih baik lagi perancangan yang telah Allah sediakan untuk kejatuhan kamu dan sekutu UMNO kamu yang mereput hari demi hari tinggal debu macam spender kena gigit lipas!

Karya Cikgu Komando - 16.09.2003


Tapak Cerminan M@RHAEN http://marhaen0.tripod.com/ - http://marhaen1.tripod.com/ - http://marhaen2.tripod.com/http://marhaen3.tripod.com/ - http://marhaen4.tripod.com

Click Here!