Hidup Mahathir Adalah Untuk Berbohong Dan Memfitnah!!!!

Saya paprkan  petikan akhbar UM dibawah untuk tontonan semua bagaimana seorang dictator tua yang sudah nyanyok cuba mementaskan sandiwara baru dengan pembohongan-pembohongan baru di bulan puasa…(dia apa kira…bukan dia hormat Nabi dan Tuhan…..)

Bohong 1.
MT UMNO  tangguh  pemilihan kononnya untuk tumpu pilihanraya ke 11…….Ini cerita bohong…ini cerita mahu tutup perang besar yg akan berlaku dalam UMNO dalam perebutan menjadi  ahli MT….beberapa kem telah menunggu untuk menghalakan ‘skud’ dan patriot’ kearah kem lawan. Kalau benar UMNO bukan ‘senak perut” (macam tuduhan terbalik Mahathir …yg selalu jadi mainannya…iaitu pihak BA yang ‘senak perut’!!) kenapa takut untuk adakan pemilihan… bukankah parti yang SETABIL  akan menjalankan aktibiti BIASA walau apa pun  ‘event’ lain dalam negara mengambil tempat …seperti pilihan raya!!   Rakyat sudah faham politik bangkrupt UMNO…..kalau dibiarkan pemilihan diteruskan alamatnya kapal UMNO akan karam bersama2 bahtera berkarat biru BN…kerana rakyat akan nampak jelas lagi akan kegawatan puak2 UMNO pelahap berebut2 untuk kerusi2 tersebut…dan masing2 akan menghunus keris2 berkarat kearah dada rakan seperjuangan demi pangkat dan dunia……lihat saja bagaimana bedolah badwi mengkhianati najibullah al Pahangi dalam pilihanraya ke 10 dulu…nyaris2 tidak KO kalau tidak kerana ‘tong’ pengundi impot/hantu dilemparkan dari seberang sungai pahang….tentu NAJIB dah jaul goring pisang dipasar malam…..he he ..

Bohong 2
Petikan UM:
“Mengulas cabaran yang akan dihadapi BN pada pilihan raya umum nanti, Dr. Mahathir yang juga Pengerusi BN berkata, parti pembangkang kini semakin bimbang kerana 2.8 juta pengundi import yang mereka pindahkan secara tidak adil akan kembali ke kawasan pilihan raya asal.”

Ulasan:
Kah..kah..kah…..nak termuntah rasanya…..mahajerangkung tua nih….tak habis2 dia ingat rakyat Malaysia ni tolol2 dan bangang2 macam ZAM kaki ampu dan penjilat2 tu…agaknya mahafiraun ni tak pernah buka internet…atau semua cerita2 yang muluk2 yang cantik2 saja yang dipersembahkan kepada maharaja siol nih….Mahafiaun ni bercakap seolah2 rakyat Malaysia ni hidup zaman batu yang boleh berhubung melalui burung merpati!!

Punyalah bangangnya mahataik nih….sekali lagi beliau berbohong, memfitnah dan bercakap terbalik…..siapa yang PERCAYA pengundi impot /hantu seramai 2.8 juta itu dipindahkan oleh pihak BA…..siapa yang kawal selia senarai nama pengundi melainkan pihak barua mahahaprak,SPR,….itu sebab SPR terpaksa berhempas pulas mencari jalan bagaimana nak menipu rakyat  seperti berlaku  dulunya masa pilihanraya ke 10…MENGHALANG lebih dari 600,000 (setengah juta) pengundi baru dari mengundi kerana dalam cerapan SB majority pengundi baru adalah penyokong REFORMASI/BA!!!…kemudian disusuli pulak dengan undang2 RIMBA bahawa  SENARAI DAFTAR UNDI tak boleh dipertikakan lagi bagi PR ke 11 ini..…punya gila undang2…kalau daftar tu dah ‘perfect’ kenapa takut sangat dipertikaikan dimahkamah…takkan selepas 10 kali mengundi pun SPR masih dok takuk tahun 50an lagi…..ada computer dan perisian canggih apa gunanya…baik balik cara keturuna KERALA tu buat Pilihan Raya di KRALA/INDIA dimana setiap rakyat INDIA tak payah daftar undi…tunjuk je KARTU penduduk (IC)  ..sah dia rakyat India…terus boleh undi…kemudia CAT diJARI mereka  dengan ‘permanent INK’…baru pasti tak ada yang mengundi 2 X…..tak rugi duit gaji pekerja jaga daftar undi..kan.kan…

Udahlah mahataik oi…hang tu dah tua…eloklah dok main dgn cucu…dan banyakkan ibadah terutama di bulan puasa nih….ghentikanlah pembohongan2 itu…tak takut ke nanti di TELAN BUMI macam ruman Jenera bersara kat zoo negara tu!!!

Bilalah agaknya puak2 gampang UMNO ni nak berhenti menyembah mahafiraun ni…bila dia kata tak yah adakan pemilihan…semuanya angguk…tak sekor pun baghal2 UMNO tu mengembek…besok bila nak mapus waktu sakaratilmaut datang muka mahafiarun  pujuk suruh sembah dia…semua puak2 puaka UMNo akan kata ya saya sembah dato seri mahafiaun…waliyyazubillah…

Rakyat marhaen di harap jangan termakan dakyah firaun Malaysia nih…tetaplah kita istiqamah diatas perjuangan menegakkan keadilan…mnyelamatkan wang rakyat dan DSAI serta member2 MUJAHIDDIN yang di ISA kan…..
Teruskan perjuangan…SELAMAT BERPUASA & SELAMAT HARI RAYA MAAF Z&B



Petikan daripada Utusan Meloya:
Pemilihan MT 2003 ditangguh -- Bagi memberi tumpuan persiapan pilihan raya umum
KUALA LUMPUR 29 Nov. - Pemilihan Majlis Tertinggi (MT) UMNO yang sepatutnya diadakan pada Jun 2003 ditangguhkan ke satu tarikh lain bagi membolehkan parti bersiap sedia menghadapi pilihan raya umum ke-11.
"Keputusan ini adalah hak MT yang boleh menangguhkan tarikh pemilihan selama 18 bulan. Jadi anda boleh kira (bila pilihan raya umum).

"Kita (UMNO) tak tahu bila nak diadakan pilihan raya dan yang kita tahu, kita ada pilihan raya. Kita berpendapat kita tidak boleh memesongkan (mengalih) pandangan ahli UMNO daripada tumpuan kepada pilihan raya," katanya selepas mempengerusikan Mesyuarat MT di Ibu Pejabat UMNO, Menara Datuk Onn di sini hari ini.

Mengulas cabaran yang akan dihadapi BN pada pilihan raya umum nanti, Dr. Mahathir yang juga Pengerusi BN berkata, parti pembangkang kini semakin bimbang kerana 2.8 juta pengundi import yang mereka pindahkan secara tidak adil akan kembali ke kawasan pilihan raya asal.

Justeru, katanya, pembangkang tidak boleh lagi memanipulasi undi yang mereka menangi secara penipuan pada pilihan raya umum lepas.

"Saya dengar pembangkang dah `senak perut' kerana 2.8 juta pengundi yang mereka pindah untuk bantu mereka akan kembali ke tempat masing-masing.

"Jadi tak ada manipulasi dah, mereka (pembangkang) bukan menang sebenarnya sebaliknya menang secara penipuan dengan cara memindah pengundi,'' katanya.

Menurut Dr. Mahathir lagi, penangguhan MT tidak akan menjejaskan persediaan parti untuk menentukan kriteria calon-calon yang akan dipilih bertanding pada pilihan raya umum.

- Cucu Tok Janggut - 30.11.2002 (suntingan M@RHAEN)
Tapak Cerminan M@RHAEN http://marhaen0.tripod.com/ - http://marhaen1.tripod.com/ - http://marhaen2.tripod.com/http://marhaen3.tripod.com/ - http://marhaen4.tripod.com

Click Here!