KMM: Kalau Madey Mati.... jika ditakdirkan Allah...
Ditakdirkan tiba-tiba 'kelepuuk', Madey mati sehari dua lagi ataupun tidak begitu lama lagi (ingat: segala-galanya atas takdir, kehendak dan ketentuan Allah SWT), agak-agak, apa yang akan berlaku (selain drp PRK Kubang Pasu, Siti Semah menjanda & Mirzan jadi anak yatim)? Sila berikan pendapat anda untuk kita kumpul-kumpulkan. Cantik kalau kesemua (kira-kira 700-850 pengunjung tetap laman M@RHAEN memberikan 'sepatah-dua' kata...

Kami tidak akan menyiarkan alamat emel pengirim. Pengirim bolehlah menyertakan nama samaran, sekiranya mahu. Jika tidak, kami akan gantikan dengan 'Anonymous'


11.03.2002: Komen 12: Kalau Madey Mati.... jika ditakdirkan Allah...  Perjalanan masih lagi jauh... kerana kalau Dr Mahathir mati, dia hanya seorang dan ini adalah sebahagian daripada kehidupan - yang hidup pasti akan mati. Yang lebih besar dan utama ialah Malaysia masih lagi diperintah oleh BN. Ini yang perlu difikirkan. BA masih perlu mengembelingkan tenaga untuk menewaskan BN dalam pilihan raya akan datang. - Anonymous

Komen 11: Kesian dekat orang yang akan buat tahlil dan kenduri arwah.  Habis
tenaga dan duit saja.  Hendak pula kenduri arwah hari 1, 3,7 100 dan entah apa lagi.  Rasulullah bersabda apabila matinya seseorang, yang tinggal sedekah dia ketika hidup, ilmu yang dia ajar yang mendatang kan menafaat dan doa anak dia yang soleh saja.

Yang dok sedekah pahala tahlil kat Madet lagi lawak.  Bila yang dia dapat pahala nak sedekah kat Madet ? Malang lagi, dia pun not sure cukup pahala nak masuk surga, pi sedekah kat orang pula.

Kalau lah boleh dok sedekah pahala orang yang diupah tahlil dan baca quran bagi orang dah mati, maananya orang kaya boleh beli surga la! Orang banyak duit boleh kenduri, upah tahlil selalu tapi nabi sabda dalam surga lebih banyak orang miskin dari kaya. Ini sudah lari dari sunnah.

Tok alim dan tok imam especially orang sepuloh masjid akan melepas upah baca tahlil apabila semua orang Islam ikut sunnah. Janda beranak banyak dan miskin tak perlu bergolok gadai nak upah depa ini.  Kuranglah pressure sikit pada janda janda miskin. - Anonymous

Komen 10: Aku sedekah buah pisang kat surau ke, kat masjid ke bila saja tahu mahathir mati. bukan niat pahala untuknya, tapi tanda kesyukurah kerana rakyat dan negara ini akan terselamat dari diktator mamak kutty. - Anonymous


10.03.2002: Komen 09: Perkara yang wajib kita semua tunaikan ialah ramai-ramai melawat ke kuburnya dan siramkan dengan air kencing, lebih baik dan paling afdal makan buah jering, petai dan kerdas malam sebelum pergi ke kuburnya. - Don

Komen 08: Masalahnya, lagi lama dia hidup lagi ramai yang akan jadi sasau ha ha ha. yang nak sasau tu penjilat dia ler. Cuti? kalau dia kojol lebeh baik keja. - Anonymous


09.03.2002: Komen 07: Satu ayat suci Al-Quran tidak perlu dibacakan sekiranya cek det tidak bertaubat sebab zalim dgn saudara seislam, hina ulamak, hina nabi, hina hukum Allah, kezalimannya sudah melampaui batas. - Anonymous

Komen 06: Tanamkan jenazahnya berdekatan dgn pusara Tan cheng lock atau masukkan di piramid sebelah firaun dan haman sekiranya tidak bertaubat. - Tak Sedih Pun

Komen 05: Harap2...dia sempat bertaubat. Kalau tak sempat entahlah..tapi aku yakin Malaysia pasti menyaksikan kekuasaan Allah terhadap manusia zalim ini terutama "CARA KEMATIAN DIA ". Sangat besar dan luas penghinaannya terhadap Agama dan Rasul kami. Apa2 pun esok tetap hak Allah. Semoga kita semua mengambil ikhtibar agar tidak lagi menjadikan orang yg Jahil Agama sebagai pemimpin. Politik dan Agama tak boleh dipisahkan. - Anonymous

Komen 04: I'm bin Malaysia, but have been out of the country for sometime. Whenever I come back, the first time in history (Hali in dalem nafsu serakah) majority of public toilets in Malaysia have Mahathir swear phrase. If he dies, It's a great idea for massive clean up, and hopefully the smell will follow too. Regards - SK


08.03.2002: Komen 03: Akan bertambah ramailah peminta sedekah yang selama ini bergantung hidup atas belas ihsan Mahakutty. - Um no More

Komen 02: Kalau Madey Kojol - Amanlah dunia Malaysia dari pembawa fitnah terbesar dizaman modern ini. Segala yang menjadi kaki bodek dan penzalim akan kembali sedar dan bersama-sama kembali kepangkal jalan..semua orang akan takut melakukan kezaliman dan rasuah kerana takut menerima akibat setelah bapa rasuah dan penzalim tiada lagi. - Anonymous

Komen 01: "..kalau negara isytihar cutipun aku nak pergi keje..orang macam madey ni tak layak untuk diberkabungkan..." - Anonymous

KMM - Kalau Madey Mati.....: Sila berikan pendapat anda

FREE - An online program to make a huge income. more info
Click Here!