SIAPA SEBENAR NAIB KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA
Bila adik kepada Kadiaq dilantik menjadi Ketua Pemuda UMNO Kedah beliau terus saja menyerang PAS dengan tuduhan PAS menyeleweng wang perkapita yang diberikan kepada SAR. Bukan nak mengulas bab seleweng sebab wang tersebut bukan diberi kepada PAS tapi terus kepada SAR. Biasalah kalau tak bodoh tak kanlah dia duduk dalam UMNO. Lagi pun budak Aziz yang hanya boleh nampak gigi pada tempat gelap ni sememang pun tak pandai pun. Bukan aku tak kenal dia ni.

DEY TAMBI HANG JAGA!!!!!!!!!

Aku Cuma nak bagi tau pada budak Aziz ni yang semua cerita dia ada dalam poket kecil seluar jeans aku. Jadi hang tok sah lah banyak cakap sebab aku boleh londeh hang selai demi selai. Bukan aku tak kenai keluarga hang kat pekan Tawar Baling tu. Takkan hang dah lupa dulu masa abang Kadiaq hang belum naik, hang buat kerja apa. Bukan aku tak pernah beli roti Bengali yang  pak hang Tok Fadzil jual kat kampung Tawar. Tok Bibi mak hang bukan aku tak pernah jumpa dia. Rumah abang hang kat tawar tu bukan aku tak tau berapa juta. Awat hang ingat aku tak tau apa yang ada dalam istana abang hang tu. Pesta arak yang abang hang buat dalam istana dia pun aku ada gambar. Bukan aku tak kenai adik-beradik hang dok saja tapi dapat habuan tiap-tiap bulan. Adik pompuan hang kawin dengan tukang kebun Kadiaq pun aku tau. Hang bukan tak tau abang ipar hang yang buka kedai di pekan Tawar tu sokong PAS siap dengan jual Harakah sekali.

Ishh kalau nak londeh hang ni banyak la. Apa pun hang tunggu la. Pendek kata kain kat penyidai rumah hang pun aku tau la banyak mana. Hang jangan la suruh polis tangkap aku pulak. Tapi kalau dok dalam pun kira ok jugak sebab aku tengah tak dak kerja ni. Boleh la makan free tiap-tiap hari.

Satu benda yang aku nak ingatkan pada PAS Baling ialah jangan dok lena. Orang sebelah kampung Tawar undi Ustaz Taib dalam pilihan raya dulu. PAS Tawar pun kena buat kerja. Hampa jaga budak Puteri UMNO yang Darmawati dok hasut orang kampung Tawar tu. Kalau hampa nak tau cerita depa ni semua jangan malu contact aku.

Tunggu cerita depa ni semua lepas aku siapkan Projek Antara Dua Darjat yang bakal keluar minggu depan. Tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

- New Rose
curt_cobain03@hotmail.com - 19.02.2003 (suntingan M@RHAEN)
Tapak Cerminan M@RHAEN http://marhaen0.tripod.com/ - http://marhaen1.tripod.com/ - http://marhaen2.tripod.com/http://marhaen3.tripod.com/ - http://marhaen4.tripod.com

Click Here!